Kiosk information 2023

Kiosken skall vara öppen om det är A lagsmatch

• Uno Lundgren öppnar upp kiosken till föräldrarna som kommer 30 minuter innan avspark.
  • Kiosken öppnar en stund innan match och stänger en stund efter matchen.
  • Nyckel för att öppna luckorna finns i en låda inne i kiosken.
  • Ställ ut skylten ”kiosken är öppen”, glöm ej att ta in den efter matchen.
  • Vi kokar korv i korvlådan. Ta alltid korv som är fryst först innan man öppnar en ny burk. Frys alltid in korv som inte värmts upp och har blivit över. Korvbröd finns i frysen.
  • Koka kaffe, två koppar till en kanna.
  • Plocka fram godis/chips så att det finns om det är slut så fyller man på (finns längre in i kiosken)
  • Vid A-lags matcher får bollkallarna/bolltjejerna i halvlek 1 korv eller kexchoklad och en festis eller dricka var.
  • Det finns glutenfritt korvbröd i frysen.
  • När ni stänger, så torka av alla bänkar. Sopa och ev. torka av golven vid behov.
  • Det är viktigt att ni är noga med handhygienen.
  • Vid stängning, kolla så att ni stängt av kaffebryggare, vattenkokare och korvlådan och att luckorna är stängda och låsta.
  • Uno Lundgren låser kiosken vid stängning
  • Skulle något ta slut så ring Uno Lundgren 070–5981896