Hjälptränare från juniorlaget!
2020-04-21 18:27
Igår fick vi besök av två 18-åriga killar från juniorlaget!
Erik Blom och Jonathan Dittmer.
De kommer framöver finnas med vissa träningar samt hålla i delar av träningar och ev hela träningspass då de lärt känna killarna bättre.
Kul för våra grabbar att ha dem att se upp till och en bra hjälp för mig och Jimmy.

Söndagen 3/5 spelar killarna årets första match! Den kommer att spelas på Ulvesborg. Matchschema för vår/höst finns ute på Supertext och kommer även läggas in här kalendern på hemsidan.

Killarna kommer få matchställ med sig hem under nästa vecka för att kunna komma ombytta till matcherna då vi inte får lov att duscha och byta om på anläggningarna under rådande situation.

/Ledarna