Säsongsstart!
2021-04-03 12:53

Nu är det dags att sparka igång årets fotbollssäsong!
Redan nu på måndag 5/4 (Annandag påsk) tränar vi första gången kl: 17-18.30 på Nyborg.

Vi kommer även i år att ha samma träningstid som pojkar födda -10 (P11). Träningarna kommer ibland vara självständiga och ibland samköras tillsammans med P11. Tränare där är: Fredrik Andersson, Niklas Österberg, Jonas Lundgren, Senad Bezdrob, Kim Lennartsson.

Jimmy kommer inte vara kvar som tränare i år. Inte heller Eric och Jonathan som av olika anledningar inte längre har möjligheten. Däremot har vi två nya peppade hjälptränare från junior/U-laget som kommer att hjälpa till i år! Emil Andersson och Theo Sörman kommer vara en god hjälp och bidra med nya idéer och övningar.

Därutöver är jag tacksam för all hjälp som jag kan få från er föräldrar då jag både studerar och jobbar i år. Stöttning behövs vid matcher, träningar, med lotter, eller vid andra aktiviteter kring laget.

Giff-cupen är tyvärr inställd även i år pga. Covid. Detsamma gäller träningsläger i Varberg då antalet personer i G:a Köpstad är begränsat av kommunen.

Seriematcher kommer att spelas som vanligt! Serien är klar men matchtiderna är inte satta ännu. Återkommer när de är klara.

Undrar ni något är det bara att höra av sig till mig.

/Rikard