Kanoninsats och hemmaseger i värmen!
2021-06-06 20:08
Fjärde raka segern!

Killarna gjorde (allihop) en gemensam kanoninsats i värmen när Vartofta kom på beök! Vi visste på förhand att det skulle bli den tuffaste matchen hittils och att hårt slit och fokus skulle bli avgörande. Efter en mycket fysisk match slutade det med hemmaseger 6-4 och vi är så här långt obesegrade med fyra vinster i ryggen och hela 32-13 i målskillnad!

Hittils har allt motstånd kommit från Falköpings kommun (IFK, FFK, Floby/Grolanda och Vartofta) men nästa vecka bär det av till Lidköping för att möta Råda för första gången.